GYIK
GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan léphetek kapcsolatba a Lumora Lights csapatával?
Bármilyen kérdés esetén írj nekünk e-mailt a support@lumoralights.com címre, és ügyfélszolgálatunk örömmel segít!
Szállítotok nemzetközi szinten?
Igen, világszerte szállítunk.
Honnan történik a szállítás?
Rendeléseinket nemzetközi raktárainkból küldjük ki.
Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésem?
Mivel igyekszünk a rendeléseket minél gyorsabban feldolgozni, a módosításra vagy lemondásra csak a rendelés leadását követő 12 órán belül van lehetőség. Ha ez az idő letelt, a rendelést már nem tudjuk törölni, de visszaküldheted a terméket a teljes vételár visszatérítése érdekében.
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Minden nagyobb hitel- és bankkártyát elfogadunk (VISA, Mastercard, AMEX), valamint PayPal fizetést is biztosítunk.
Mennyi idő alatt dolgozzátok fel a rendelésemet?
Minden rendelést gondosan előkészítünk kiszállításra. Ünnepek és leárazási időszakok alatt a feldolgozási idő kissé hosszabb lehet. A rendeléseket hétfőtől péntekig dolgozzuk fel, és a feldolgozást követően 1-3 munkanapon belül adjuk át szállításra.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A megnövekedett kereslet miatt a szállítási idő 2-4 hét is lehet, attól függően, hogy hol tartózkodsz.
Mi történik, ha nem kapom meg a rendelésem?
Ha a rendelésed a feladástól számított 30 napon belül nem érkezik meg, teljes visszatérítésre vagy jogosult.
Felmerülhetnek vám- és adóköltségek?
A weboldalunkon feltüntetett árak adómentesek, így az esetlegesen felmerülő importvámok és adók a vásárlót terhelik. Ezeket a díjakat az adott ország vámhivatala határozza meg, és nem áll módunkban befolyásolni. Ha többet szeretnél megtudni az esetleges költségekről, kérjük, lépj kapcsolatba a helyi vámhivatallal.
Hogyan küldhetem vissza a terméket?
Kérjük, lépj kapcsolatba velünk a support@lumoralights.com e-mail címen, és megadjuk a visszaküldés részleteit.
Mit tegyek, ha hibás vagy rossz terméket kaptam?
Ha a rendelésedben hibás, sérült vagy hiányos terméket kaptál, kérjük, küldj egy e-mailt az order számoddal és a problémáról készült fényképekkel a support@lumoralights.com címre. Mindent megteszünk, hogy a lehető leggyorsabban megoldjuk a problémát!
Mikor kapom vissza a pénzem, ha visszaküldöm a terméket?
Minden visszatérítést az eredeti fizetési módra utalunk vissza. Ha bankkártyával vagy hitelkártyával fizettél, a visszatérítés 7-10 munkanapon belül megérkezik a számládra. Ha a visszatérítés még mindig nem látszik, kérjük, lépj kapcsolatba a bankoddal.